دانلود نرم افزار Geeksnerds SQL Recovery به همراه کرک

معرفی : نرم افزار بازیابی پایگاه داده آسیب دیده Geeksnerds SQL Recovery ابزار قدرتمند و انعطاف پذیری است که پایگاه داده های مایکروسافت SQL Server خراب یا غیر قابل دسترسی را تعمیر و بازیابی می کند. نرم افزار داده های دیتابیس را از فایل MDF ایجاد شده و ارائه شده توسط شما در نسخه های SQL Server 2000، ۲۰۰۵، ۲۰۰۸، ۲۰۰۸ R2 و نسخه های ۲۰۱۲, ۲۰۱۴ و … به آسانی تحت الگوریتم های قدرتمند انحصاری شرکت تولید کننده نرم افزار، پردازش و بازیابی می کند. همچنین از دیگر امکانات این نرم افزار تخصصی پایگاه داده Data Base، امکان بازیابی توسط رکورد های آسیب دیده با ابزار های Geeksnerds SQL Recovery و همچنین بازگردانی رکورد های رمزگذاری شده و حذف شده از فایل های MDF و یا فایل های پایگاه داده چند حجمی و چند بخشی را هم بازیابی می نماید.

کاربران مخاطب نرم افزار بازیابی و بازسازی پایگاه داده Geeksnerds SQL Recovery که توسط شرکت Geeksnerds طراحی و تولید شده : برنامه نویسان، متخصصان پایگاه داده، سازمان ها و شرکت ها با دیتابیس های آسیب دیده و دیگر افراد مرتبط با سیستم  پایگاه داده هایمایکروسافت SQL Server می باشند.

امکانات نرم افزار Geeksnerds SQL Recovery

  • بازیابی داده ها از MDF خراب، آسیب دیده یا غیر قابل دسترس، فایل های NDF و پایگاه های چند حجم.
  • فایل های پایگاه داده MDF حذف شده و یا جزئی حذف شده و رمزگذاری شده را بازیابی می کند.
  • ریکاوری دیتابیس SQL به صورت کامل در دیتابیسی جدید
  • تمامی اجزای فایل های MDF از جمله جداول، ویوها، انواع داده های تعریف شده توسط کاربر، توابع، روش های ذخیره شده، راه اندازی، قواعد، محدودیت ها، شاخص ها و کلید های خارجی را بازیابی می کند.
  • بازیابی شاخص های XML، انواع داده XML، ستون های ناقص، نوع داده های جریان داده، املا ستون مجموعه و جداول تقسیم شده از فایل های MDF خراب شده
  • نرم افزار بازیابی SQL ترتیب مرتب سازی برای کلید های شاخص را بازیابی می کند.
  • بازیابی SQL موجب صرفه جویی در نمایش داده ها از اشیاء پایگاه داده در یک فایل متنی می شود.

توضیح بیشتر در مورد نرم افزار Geeksnerds SQL Recovery

  • نرم افزار بازیابی Geeksnerds  SQL Recovery به آخرین الگوریتم بازیابی اطلاعات مجهز شده است و یک راه حل کامل برای بازیابی تعداد زیادی از داده ها در یک زمان بسیار محدود است. نرم افزار بازیابی Geeksnerds SQL با کنترل های ناوبری کاربر پسند ارائه شده است و سازگار با Windows NT, 2000, XP, Server 2000, server 2003, Server 2008, Vista and Windows 7. داده های بازیابی شده را می توان در هر رسانه ای که در دسترس می باشد ذخیره نمود.

بازیابی بدون خرید نرم افزار:

برای محدودیت های موجود در کشور عزیزمان و پشتیبانی و ایجاد سهولت در فرآیند خرید و کار با نرم افزار شرکت لنون می تواند فایل های پایگاه داده آسیب دیده شما را به صورت مستقیم (بدون نیاز به تهیه نرم افزار) به صورت تک فایل با صرف هزینه ای اقتصادی و کمتر برای شما عزیزان بازیابی و بازسازی نماید.

برای تمامی نرم افزار ها نسخه نهایی و آخر موجود می باشد، نسخه ورژن ۳
کرک نرم افزار بازسازی دیتابیس Geeksnerds SQL Recovery به همراه تمامی ماژول ها قابلیت ها.
برای خرید نرم افزار بازیابی پایگاه داده Geeksnerds SQL Recovery با ما در تماس باشید.