نرم افزار CNC USB Controller

نرم افزار CNC Controller USB یا به فارسی نرم افزار کنترلر یو اس بی دستگاه های برش سی ان سی به طور کامل از ویژگی های پیشرفته کنترل برای کیت های برش سی ان سی CNC استفاده می شود.
سخت افزار در عین حال نرم افزار بسیار کاربر پسند طراحی شده. حتی کسانی که برای اولین بار از ماشین های CNC جدید استفاده میکنند. با استفاده از این نرم افزار میتوانید کارهای پیشرفته دستگاه های سی ان سی CNC را به آسانی و با مشکل کمتری انجام دهید.

گزینه های پیکربندی اجازه می دهد حداکثر انعطاف پذیری، یکپارچه سازی و سفارشی ابزار خودکار مبدل ها پشتیبانی می شوند. توابع سنسور ابزار خودکار تشخیص طول ابزار را فراهم می کند. یک ابزار متحرک سنسور می تواند به عنوان یک کمک موقعیت چند منظوره استفاده شود.

ویژگی های شبیه سازی برای تایید سریع برنامه های NC طراحی شده اند. شبیه سازی می تواند به طور خودکار اجرا شود تحت کنترل صفحه کلید یا ماوس، یا با انتخاب خطوط فردی در برنامه NC. زوم، پان یا چرخش پیش نمایش شبیه سازی را قطع نمی کند.

این نرم افزار دارای توابع دستکاری و تحول G-Code مفید است. کد G می تواند نشانه گذاری شده باشد، کپی شده جا به جا و ویرایش شده. می توان آن را تغییر داد، مقیاس پذیری و چرخش. پیاده سازی کد برای برنامه های کاربردی برش فوم در دسترس است.

توابع زیادی برای کمک به ایجاد مسیر ابزار وجود دارد. طیف گسترده ای از محتوا می تواند به طور مستقیم باشد، واردات و یا تبدیل به برنامه NC. G-Code Wizard به سرعت آرایش جیب و آرایش را ایجاد می کند، خطوط ابزار بر اساس مشخصات کاربر. لایه های DXF را می توان در نرم افزار مدیریت کرد. مسیرهای ابزار می تواند به G-Code، .DXF یا .CSV صادر کند.

دانلود نرم افزار CNC USB Controller به همراه کرک

خرید نرم افزار CNC USB Controller

سال ها تحقیق و توسعه باعث شده است که کنترل کننده های CNC با هزینه و کارآیی مناسب برای برنامه های کاربردی متنوع، نرم افزار ساده کنترل و قدرتمند و تعدادی از لوازم جانبی و ویژگی های الهام گرفته از نیازهای مشتریان ما باشد. ما همچنان به بررسی برنامه های جدید و پذیرش نیازهای کاربرانمان هستیم.

در حال حاضر ما در حال بررسی یکپارچه سازی یکپارچه سازی جریان های کاری تولیدی هستیم که ساده است برای استفاده از سیستم های سرگرمی و حفظ سادگی حتی با طیف وسیعی از امکانات برای مشتریان حرفه ای ما.

توسعه مداوم فرایندهای بازگشتی باعث بهبود عملکرد سخت افزار موجود می شود و بنابراین محصولات ما برای چندین سال ادامه دارد.

دانلود نرم افزار CNC USB Controller به همراه کرک

فایل CNC USB Controller

با استفاده از “منوی فایل” می توانید:

فایل ها را باز و وارد کنید
فایل های صادراتی
گفتگوی تنظیمات باز
زبان را انتخاب کنید،…
به غیر از استاندارد g-code، کاربر همچنین می تواند فایل های DXF، فایل های PLT / HPGL، فایل های Gerber، NC Drill (Excellon) را برای سوراخ حفاری، تصاویر، متن ها وارد کند … این فایل ها به g-code تبدیل می شوند و می توانند برای استفاده برش دادن. همچنین برای افرادی که دارای فوم برش هستند، وارد کننده ویژه هواپیما نیز هست.

G-code همچنین می تواند به فایل DXF یا CSV صادر شود. همچنین می تواند برای استفاده با کارت SD به RAW صادر شود.

دانلود نرم افزار CNC USB Controller به همراه کرک
دانلود نرم افزار CNC USB Controller به همراه کرک

تب نمایش در CNC USB Controller

با استفاده از «منوی» کاربر میتواند چگونگی نمایش و چگونگی نمایش را انتخاب کند.
دیدگاه های مختلفی وجود دارد که می توان آنها را بزرگنمایی یا محور قرار داد. منشا را می توان تغییر داد. اجزاء صفحه نمایش فردی را می توان نشان داد یا پنهان کرد. ورودی ها و خروجی های کنترل کننده را می توان تحت نظارت قرار داد.

امکانات برنامه CNC USB Controller

منوی “برنامه” برای دستکاری برنامه g-code استفاده می شود. G-code را می توان تغییر، مقیاس پذیر، چرخش، آینه، تبدیل، ویرایش شده، سرعت را تغییر داد … کپی و چسباندن g-code نیز پشتیبانی می شود.

دانلود نرم افزار CNC USB Controller به همراه کرک
دانلود نرم افزار CNC USB Controller به همراه کرک

منو ماشین نرم افزار CNC USB Controller

منوی “ماشین” برای عملیات ماشین استفاده می شود.

شروع، توقف و مکث عملیات اساسی هستند. کاربر می تواند از نشانک ها برای ارسال فقط بخشی از g-code به کنترل استفاده کند. خروجی های غبار، سیل و اسپیندل را می توان کنترل کرد. اسپیندل نیز کنترل سرعت و جهت دارد. شما می توانید موقعیت های مختلف را تنظیم کنید و یا ماشین را به موقعیت منتقل کنید. تغییر جبران خسارت، ابزار، محلول و روش های مختلف اندازه گیری از اینجا انجام می شود. همچنین چندین تغییر، ضبط و اندازه گیری گزینه ها و همچنین گزینه های دوربین وجود دارد.

آخرین و کامل ترین نسخه ۲۰۱۹ نرم افزار، نسخه ورژن ۲.۱۰.۱۸۰۷.۲۶۰۱
کرک نرم افزار CNC USB Controller همراه با تمامی ماژول ها.
برای خرید نرم افزار CNC USB Controller با ما در تماس باشید.